Мінцифри та ДП «Дія» спільно з компанією ТОВ «Форсервіс ЮА Сейлз» у період з листопада по грудень 2021 року проводило пробну зовнішню оцінку рівня задоволеності суб’єктів звернення якістю надання адміністративних послуг в центрах надання адміністративних послуг.
Відгуки громадян дають змогу проаналізувати з якими проблемами найчастіше стикаються громадяни, які мають потреби й запити та підвищити рівень державного сервісу
Мета кампанії — проінформувати громадян про змогу залишати відгуки та ділитися враженням про сервіс у ЦНАП. Також довести населенню, що їхня думка важлива та буде врахована для покращення роботи ЦНАП. Період інформаційної кампанії: від 1 лютого 2022 року до 1 червня 2022 року